عادت میكنم به نبودنت اما فراموش نه...!!

عادت میکنم به داشتن چیزی و سپس نداشتنش...


به بودن چیزی و سپس نبودنش...


تنها عادت میکنم...


اما فراموش نه!!


شبها زیر دوش آب سرد رها میکنم بغض زخم هایم را


درحالی که همه میگویند...


خوش به حالش!!!


چه زود فراموش میکند.!..

 



نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت23:08---9 شهريور 1392
در این ظهر تابستانی

هندوانه ها را قاج می کنم

و سعی می کنم به روی خودم نیاورم

ولی می دانم که فهمیده ای

اما تو هم از کوچه ی علی چپ برو

بگذار دلم خوش باشد که خوشحالت کرده ام

اصلا برای دل من هم که شده

جیغ بکش تا خیالم راحت باشد که غافلگیر شده ای

از ته دل بخند

هدیه ات را که باز کردی

قول بده چشمانتت گرد شود

خندیدن تو برایم مهم است

من برای امشب خیلی نقشه کشیده ام

خرابم نکن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 / 6 / 1392 ا 13:43 نويسنده : mehdi ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.